BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Friday, April 15, 2011

Jahat Budak Jahat

' Macam sial....pantat mak ayam ko laa...

Ko kalo nak berkepit jer, baik ko simpan dalam kain ko tue, tak pon ko masuk jer dalam baju ko tue....lagi melekat

Kater nyer bijak pandai, profesional konon...berak la ko..
Kalo ko setakat nak berkepit jer, aper citer???

2 x 5 , 5 x 2 sesuai lah untuk korang....
Nampak macam baik gler tapi hati dan mulut ko tue busuk macam longkang.
Aku nie sejahat sejahat aku pun, tak pernah nak masuk campor urusan peribadi korang
tapi ko memang busuk hati...

Orang macam nie kalo dah kena back stab ngan mangkuk ayun tue baru padan muka,
aku benci la orang macam nie, pandai bagi nasihat serupa macam ko baik sangat tak pernah wat dosa...

Mangkuk ayun tue lagi keparat, hati jiwa dan mulut busuk macam bangkai...Mungkin sekarang ko bahgia, tapi ingat satu perkara nie, akan aku tuntut apa yang ko lakukan kat aku kat akhirat nanti...macam sial mangkuk ayun nie...'

*************************************************************************************

Dah lama dah aku simpan perasaan nie, dan sampai satu ketika aku tak tahan dan perlu aku luah kan.

Dan kini, benar aku memang tak bleh nak duk diam dan wat tak tau jer...Untuk Hamba ALLAH yang diluar sana, aku nak tanya la satu perkara kat korang, "apa salah aku kat korang sampai korang benci sangat kat aku nie, aku nie tak pernah pun kacau life korang, naper korang busy body? rupa baik bersih sebersih nya tapi hati korang........kot yer korang nak bergosipan pasai aku, ko tanya la diri korang dulu, apa yang dah aku wat kat korang? aku tau aku budak jahat, tapi sejahat jahat aku nie aku tak kaco laki korang, nak buat skandal pun tak der ( plss la ur husband, not my type)......pendirian teguh pada taste sangat teguh lagie (syukur ALHAMDULILLAH) bukan nyer sesetengah desperedo pakai sambar jer tak kira laki orang ker bukan janji dapat sangap...."

Mak aku pesan, jangan cari pasai ngan orang....aku ingat sampai sekarang tapi kalo orang tue tak wat pasai tapi wat tahi kat aku tue, macam maner?

Apa aku kena duk diam jer ker???

Yer, dulu aku diam...dan cara yang terbaik ialah bawak diri dan diamkan diri....tapi aku sedar sebanyak mana aku diam, tahukah ko mulut mulut longkang kat luar sana duk pulun bergosipan pasai keburukan dan kejahatan aku......sori la bang, nak bergosipan kebaikan tak der dalam diari longkang longkang nie.....slumber giler badak pijak kepala otak aku nie ...

Aku tau apa yang berlaku disekeliling aku, dan pandangan longkang longkang kat luar sana penuh hina dan jijik ibarat aku aku nie najis nombor 1.....

Lantak la korang, mulut korang dan yang pasti nya siapa aku untuk mengadili aper yang korang gosip kan,

Aper aper pun akhirat sana akan aku tuntut..PASTI!!!

Again, sejahat jahat aku nie, aku tak pernah nak kacau atau nak usik korang punya life...
And again, aku tak pernah pun guna duit korang tuk aku wat kejahatan....
And again, laki ko pun aku tak lalu la nak sangap
And again, yer betoi tue bak kata Stacy - jahat budak jahat !!!

~ T.A.M.A.T~

No comments:

Strawberry Letter 22