BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Wednesday, May 4, 2011

Baik-Baik Sayang - Wali Band

Selamat Pagi wat kengkawan....

Entry aku pagi nie agak pelik tapi benar dan sebenarnya dari aku melainkan benar belaka....

Aku sangat stress dan tertekan ngan keje marking dan ditambah satu lagi beban...
ahhh...
adakah ia satu beban????
mungkin tidak...ianya adalah satu TANGGUNGJAWAB !

dipendekkan citer sebab masa tak mengizinkan sebab aku banyak keje nak wat terutamamnya marking ...
bak kata kawan aku,
jikalau aku ikhlas dalam melakukan sesuatu perkerjaan mengapa aku mesti complaint banyak sangat???

adakah aku orang yang tak bersyukur???
YA ALLAH,

malam tadi call honey, bagitau apa yang telah berlaku...
naseb baik honey tak marah sebab ayat last skali aku adalah ,
walaupun aku marah tak bleh nak control marah,
last last aku wat kejer sebab ia adalah tanggungjawab..
dan mungkin ada balasan ALLAH yang menanti aku...
agak agak nyer,
mungkin aku dapat kahwen hujung tahun nie kot ......

INSYAALLAH.....

doa aku tak pernah putus pada NYA yang satu....

ok, kat bawah nie lirik lagu "Baik-Baik Sayang - Wali Band"

lagu nie lah yang pemberi semangat kat aku yang duk penat marking lately,
bukan aper aku sakit belakang...sakit giler giler...
tapi bila dah dengar lagu nie, lagi membakar semangat aku,
berkobar kobar nak siap marking sebab aku nak apply cuti....
aku nak cuti nak balik kampong, nak jumpa mak dan adik adik aku dan my luvly honey...
aku nak meronggeng puas puas ngan honey aku...
dan aku gak nak gi dikusi ngan SV tuk proposal dana ...


SV aku nie pon dah bising, dia cakap
"kamu nie, bile nak siap proposal nie?, ari tue datang yer yer nak siap kan cepat last last tak der aper aper pun"


buat SV kesayangan,
akan aku buktikan bahawasanya omongang aku ini bukan omongan kosong
tetapi...
adalah omongan yang berisi....


USAHA TAKWA MULIA TANGGA KEJAYAAN !!!

~ peace no war~

p/s: sebulum tue lupa plak nak pesan, jom pakat ramai ramai layan lagu nie
"Baik-Baik Sayang - Wali Band"...
best siot....giler kentang ...kalo bleh makan, dah lama aku makan lagu nie...





Baik Baik Sayang - Wali

Aku tak ingin..
Kau menagis bersedih..
Sudahi air mata..
Darimu~

Yang aku ingin..
Arti hadir diriku..
Kan menghapus dukamu..
Sayang~

Karna bagiku..
Kau kehormatanku..
Dengarkan..
Dengarkan aku~

Hanya satu pintaku..
Untukmu dan hidupmu..
Baik-baik sayang..
Ada aku untukmu~

Hanya satu pintaku..
Disiang dan malam mu..
Baik-baik sayang..
Karna aku untuk mu~

Semua keinginan..
Akan aku lakukan..
Sekuat semampuku..
Sayang~



Karna bagiku..

Kau kehormatanku..

Dengarkan..

Dengarkan aku~



Hanya satu pintaku..

Untukmu dan hidupmu..

Baik-baik sayang..

Ada aku untukmu~



Hanya satu pintaku..

Disiang dan malam mu..

Baik-baik sayang..

Karna aku untuk mu~


No comments:

Strawberry Letter 22