BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, May 3, 2011

ada jawapan???


(gambar sebagai hiasan untuk pembuka selera)
*Sizzling nie tak der telo, yg aku makan slalu ader telut, caj 50 sen tue....*


Ari nie dalam kul 5.30pm aku gi K4 ngan kawan aku...
kita orang gi makan sizzling, dulu nyer aku tak suker makan sizzling nie...

almaklum la kampung mari...

tapi sejak dua menjak nie, aku makin ketagih ngan sizzling nie...
slalu nyer kawan aku yang sorang nie yang terhegeh hegeh nak sizzling,
tapi sekarang aku plak....

actually, aku nekad nak stop makan sbb aku merasakan perubahan yang mendadak keatas perut ku yakni buncit berisi....

ahhh...tidak, aku nak stop tapi aku tak bleh...

so macam maner tue?

ada jawapan???

No comments:

Strawberry Letter 22