BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Monday, April 4, 2011

orkid harimau

Nie gambar orkid harimau yang aku ciplak dari google image.

Canteq gler......aku berkenan yang warna merah tue....

Kat umah mak aku, dah ader orkid harimau nie, tapi tak berbunga lagi, sebab masa mak aku beli tue tak kuar bunga lagi.....toukeh bunga tue kater, orkid harimau mak aku nie warna nyer kuning....sowi la bang, tak bleh nak imagine la, tapi yang best nyer mak aku terus beli jer, mak aku nie belasah jer, tak kira warna aper, janji dia dapat orkid harimau.....payah betoi kalo dah antu orkid nie, semua jenis orkid mak aku nak balun.....

Aku try gak search, orkid harimau tue macam maner rupa nyer, last last aku dapat gak tengok,

Ohhh, macam bintat bintat rimau la....dah sah sah orkid harimau...

Mak aku berkenan orkid harimau yang takder bubga tue, tapi aku berkenan kat orkid spider......ala ala macam kal jengking tue....lain dari yang lain...aku la yang kater...warna kuning agak kecairan la plak, janji spider....ok la tue dari tak der...


Agak agak nyer mesti orkid harimau mak aku macam nie kan, kalo betui....fuhhhhh
canteq gler....gler kentang laaa......



Aper aper pun , akan ku cari orkid harimau spesis merah bintat bintat nie....fuhhhhh
lagi canteq gler dari mak aku punya....


Kepada peminat peminat orkid diluar sana...jika ada sebarang maklumat dimana perlu saya laburkan duit untuk beli anak anak pokok orkid nie, sila jangan segan silu tinggalkan komen anda.....jasa anda di kenang jua selamanye.........

~T.A.M.A.T~

No comments:

Strawberry Letter 22