BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Monday, April 4, 2011

Luahan hati

Dah petang dah......

Aku ader kelas lagi malam nie. Mood aku tak baik minggu nie, biasalah masalah perempempuan untuk setiap bulan. Aku bila time nie, mula la mood aku akan berubah jadi orang giler 100%, yang pasti aku hilang kawalan. Aku asik nak marah orang kejer nyer, aku asik nak melenting jer. Bagi sesiapa yang tak memahami mungkin akan terasa hati dan jauh hati ngan aku. Tapi itu la aku..

Bak kata Honey, kat dunia nie bukan aku sorang jer perempuan, malah banyak perempuan kat dunia nie tetapi mengapa mereka boleh jer kawal emosi dan mengapa aku tidak...nie lagi satu, kau kalo nak bertazkirah datang sini, sedap mulut kau nak bagi nasihat...mmemang la dunia nie banyak perempuan tapi yang sepesen ngan aku. Tak ada kat dunia nie..aku jer sorang, kau tak tahu ker...

Bercakap ngan Honey memang tak der penghujung, asik ko jer yang betul, aku ni memanjang jer salah...bosan betul.

Aku sendiri pun tak tau aper kena ngan aku nie agaknye, asik nak melenting jer, pantang student aku bersuara pasti akan kena ngan aku......aku tak berniat nak melenting tapi ntah aku pun tak tau macam maner bleh terkeluar lentingan aku tue...

Nie lagi satu hal, tadi petang kelas aku..aku nie bersemangat nak wat revision tuk anak murid aku. Last last lain jadi nyer....pasai aper la korang wat pasar lambak kat dalam kelas aku...korang lupa kah yang aku nie ader dalam kelas tue. Kot yer pon korang tak suka aku, aku nak wat macam maner. Tak kan aku nak paksa korang suka. Menyesal ader gak, tapi nak wat macam maner. Terlajak perahu bleh diundur, tapi terlajak keluar tak bleh patah balik... Actually, aku nak ajar student tue hormat tapi aku tau depa memang tak hormat aku. Susah sangt ker nak hormat aku nie sebagai lilin...Mereka bukan adek aku tapi aku sayang mereka sebab mereka tue anak murid aku dan gak junior aku...sayang sangat tapi mereka tak tahu hargai aku...

Aku sanggup wat kelas untuk mereka, sediakan semuanya, tapi akhirnya mereka buta agak nye...itulah student anak orang melayu. Mungkin tak nampak lagi cabaran diluar sana agaknyer...

Biar lah dah lepas pun....

Tadi aku bukak FB, ader gambar aku masa jadi juri untuk satu competition tue....aku tak plan pon nak jadi juri, aku ganti tempat orang sebenarnya...bidan terjun katakan.



(nie la aku...fire girl. aku comey kan)

Aper lagi, aku pun sedaya upaya la nak save gambar tue kat dekstop pc aku nie dan aku letak gak kat FB aku. Actually, FB aku tue tak active pun sbb aku tak minat lah, dulu zaman muda mudi aku galak jugak, nie dah nak senja nie makin bosan plak rase nyer..aper benda aku letak ker, tulis ker, satu dunia akan tau...macam tak privasi jer..hehehehe....

Yang blog nie plak, aku bosan. Aku nak duk bercerita tapi tak tau pader saper. Sometime ader benda kita bleh share, kita akan ajak kengkawan berdiskusi....tapi....matlamat nyer tak sampai.

Kadang kadang kengkawan kita pun tak sependapat ngan kita, asik nak kondem kiter ader la..tapi itu ader la pendapat peribadi masing masing. Tak kan kerna kita, kita nak paksa depa ikut kita. Tak adil tue.

Lain macam betul aku punya entry nie, banyak positive dari negative...syukur ALHAMDULILLAH...dah kembali ke pangkal jalan rupanyer....

Amin

~TAMAT~

No comments:

Strawberry Letter 22