BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, May 10, 2011

Nora Elena & Kasih Yang Suci

lately, tepat kul 5 petang aku dah terkinja kinja nak balik umah, serupa macam umah aku nak lari jer..

ahhh, lantak lah aper korang nak kater, janji aku balik dan semestinya tepat 5.30 petang aku dah tercongok depan TV9 nak tengok "NIKITA" kul 6.30 petang habih baru kiter gi Asar ( nie pompuan sangat baguih dan nak mampos agak nyer!)..

sedar kah ko wahai cik asikin melambat lambat kan solat itu adalah kawan Setan bukan nyer kawan SETH TAN ( ohh Seth, ntah tak tau nak cakap aper ????) pastu rehat jap sebab 7 malam kiter kena layan "NORA ELENA"..

nie yang buat aku tak tahan nie, malu malu kucing plak aku dibuat nyer. aper aper pon layan jangan tak layan walaupon aku malu....keseorangan okay!





okay lah T.A.M.A.T .....

No comments:

Strawberry Letter 22