BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, July 19, 2011

Hepi Lunch Hour

Hepi Lunch Hour !!!!
Now dah pukul 12.49 pm, dah time for lunch but im not go...coz pagi tadi dah breakfast makan nasi lemak buah bidara..... tapi sayang takder sayur, tapi makan gak lah sebab dah lama aku tak pekena nasi lemak nie.....

Andai kata tika ini aku kat KL Sentral, memang aku dah makan pagi nasi lemak kat Warong kita, restoran fevret aku ngan Honey. Nasi lemak dier best giler sebab ayam goreng dia panas panas dan tue yang buat aku suker dan satu lagi sayaur kangkung kampung yang direbus, peghhhh....memang best giler..

Tapi sayang aku ader kat cni, bekerja macam biasa walaupon budak-budak cuti tapi aku tak cuti sebab poket dah kosong....no money!

After breakfast, aku ngan fren aku nie 'shy girl' gi BM sebab shy girl nak gi buat rawatan resdung...shy girl nie pon tau dari internet tapi tak tau aper nama kedai dan kena cari lah gamak nyer, so aku pon gi lah teman.... tak tau lah berapa kali agaknyer kami duk menawaf tapi tak jugak jumpa kedai yang dimaksudkan....jumpa stesen KTM ader lah, baru aku tau ohhhh kat sini rupanyer stesen KTM, dan... bleh la pas nie aku gi KL naik train dari BM....jimat tiket cuma RM19.00 jer.... kalau Bagan RM34.00, mahal tue !

Pas tue otw nak balik singgah beli soya dan macam biasa aku dapat soya free, pasai aper lah ko tak nak aku bayar? tak faham aku.... agak seminggu lebih gak lah aku tak beli soya, gamak nyer ko pon gedik lah kat aku, tapi bleh tak ko control cikit kegedikan ko tue, aku malu pada mata yang memandang.... kalo line clear dan tak perlah ko nak gedik 360 darjah pon. lantak pi lah ko nak wat aper pon janji aku tak malu dan line clear... ( nie kalo Honey tau lah aper citer sebenarnyer, memang mati aku kena ditinggalkan Honey)

Nun jauh dilubuk hati aku tetap ader Honey, tapi soya nie aku suker-suker jer tanpa ader niat nak mempermainkan perasaan anak teruna orang... aku cuma melayan jer dan pada hakikatnyer soya tau dia yang akan terluka, tapi kalo dia bleh ceria dan senyum sengih nyer sampai ke telinga disebabkan terpandang aku, aku tak kesah. Tapi hakikatnyer aku maseh lagi bersama Honey!

Dan malam semalam detik 12.21am, Honey call aku dan im so surprise....

Aku rasa Honey ader masalah tapi dier tak mau citer kat aku.( Biasa lah mamat nie, asik aku jer nak faham aper maksud dihati ko dan minda ko...ahhh, tak kose aku kali nie!, ko bacalah minda dan hati ko sorang-sorang) Actually aper masalah Honey agak nyer yer? "Ya, ALLAH dalam aper jua keadaan lelaki yang aku sayangi ini dunia akhirat, Engkau bantunyer dengan pertolongan-Mu"... aku dari jauh cuma bleh berdoa sajer nak tolong tangan tak sampai, tue lah duk jauh sangat....

Biler aku tanya Honey, naper dier call aku? any problem? ...itue lah slalunyer persepsi aku pada Honey acap kali dia call aku...naseb ko lah Honey sebab dapat bini macam aku nie yang suka sangat wat judgement sendiri... Dan jawapan Honey, dia cuma nak tau keadaan aku sehat ker tak? sebab dia dah lama tak dengar khabar berita aku ( almaklumlah aku call, ko asik busy jer) dan paling tak tahan ayat menyegat ' I Really Miss You My Wife' . Nie nak buat aku meroyan nie, aku pantang kalo Honey kater miss kat aku, dan lagi lah aku terkinja-kinja nak gi jumpa Honey ! Macam maner nie ? Poket kosong !



No comments:

Strawberry Letter 22