BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Friday, July 8, 2011

Pagi yang ceria


Selamat pagi kengkawan.....
Moga kalian sehat ALHAMDULILLAH dibawah rahmatNYA....
Aku disini seperti biasa, seperti hari yang aku lalu sebelum ini samada ia baik atau tidak, yang pasti aku sebagai hambaNYA tetap akan tempuh dan terima dengan sepenuhnya dan seikhlas hati.........
Sekembali dari cuti kecemasan, rutin harian sebagai pekerja mesti diteruskan macam biasa..
***********************************************************
Bermulanya hari ini, akan aku tekad cukup sudah aku bermadah pasai lelaki dan cinta. Cinta sejati tak kan mati, tapi cinta selalu datang dan pergi......
Tapi aku akan terus berusaha dan berdoa ingin memiliki cinta sejati dunia dan akhirat...Aku pasti akan cari cinta sejati aku, yang pasti lambat atau cepat, itu sebenarnya dah tertulis sejak azali lagi, apa yang mampu aku katakan, akan aku terus berusaha dan berdoa pada yang ESA.
Hari ini aku maseh lagi ngan Honey dan aku sayang Honey, betul dan aku tak nafikan aku memang sayang sangat ngan Honey tapi.......
Susah aku nak katakan kalau aku sayang Honey, dan Honey sayang aku tapi kalau memamg sudah suratan tiada jodoh, apa lagi aku nak katakan....aku cuma mampu berdoa tapi kalau dah itu dah menjadi ketetapan, apa lagi aku nak kata.......terima lah ia walaupon ianya sakit sangat....
Menangis lagi aku.....
Sampai saat ini aku tak putus memohon agar hidayah tetap diberi pada Honey, aku harap dan aku mohon segala kebaikan yang Honey lakukan dibalas ngan pahala....
Sayang rasanye segala kebaikan yang Honey lakukan tak diambil kira....
Untuk Honey sayang ku masih lagi untuknya, doaku hanya satu moga Honey diberi hidayah untuk menjadi seorang Muslim sejati dunia akhirat.....
Amin

No comments:

Strawberry Letter 22