BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, April 24, 2012

kos guaman vs hotline PTPTN 03-20804455

luahan aku untuk 24.04.2012 , 9:47 am....

dah menjadi rutin harian mingguan bulanan  aku akan call hotline PTPTN 03-20804455.
aku bukan nyer nak mengacau PTPTN dipagi hari akan tetapi aku cuma nak satu jawapan..dan susah sangat ker PTPTN nak bagi jawapan...

dan pertama kali lah, aku naik angin satu kepala biler PTPTN wat dajal kat aku... aku bukan nyer suka-suka nak marah tanpa bersebab akan tetapi alasan yang korang bagi kat aku tue tak concrete macam tembok tebing china tue  dan macam mana aku nak terima... silap lah biler ko wat pedajal kat aku dan pasti mulut aku yang cabul nak maki luar dalam jantan betina akan kuar bagai...tolong lah PTPTN , wat keje biar telus, jangan sekadar melepas batuk ditangga dan korang tau bahawa segala perbualan dirakam dan jangan disebabkan kejadian pagi tadi korang terus blacklist panggilan aku..dan aku sanggup turun naik kat ibu pejabat PTPTN kerna semata-mata aku nak dapat kan satu jawapan..

dan satu jawapan aku adalah ...

 'wahai cik PTPTN, berapa jumlah kos guaman saya yang perlu saya bayar? tolonglah...dah tak sanggup nak tunggu nanti banyak tunggakan yang awak kenakan keatas saya...macam manalah saya nak sara hidup kat zaman serba serbi semuanyer mahal dan cekik darah nie...nampak gayanyer kena kawen Dato kaya raye lah lepas nie..hehehe...'

tak per, next week aku call lagi...esok kiter kena kasi sejuk sebab hari nie aku dah bikin panas ngan orang PTPTN....


No comments:

Strawberry Letter 22