BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Thursday, May 24, 2012

bila hati berbicara

HELLO...

agak lamer aku tak berblog. umpamanya blog aku nie hidup segan mati tak mau, tapi tak per lah ...
dan hari ini aku kembali lagi berblog.  actually, dah lama aku nak postkan citer aku , cuma aku nie jer yang busy  dan paling teruk aku malas nak duk type, macam banyak benda nak aku share ngan semua orang.

hari ini mood aku dalam keadaan tak menentu. aku tersa kesepian dan kesunyian. aku rindu sangat pada kekasih yang jauh dimata, aku sangat kangan.

ntah aper yer kekasih hati aku sedang lakukan. apakah sedang mengingati diriku seperti mana aku mengingatinya?

hanya ALLAH yang Maha Mengetahui.....

dunia aku akan gelap sekiranya aku kehilangan kekasih hati yang aku sayangi. hidup ku pasti akan kelam.



No comments:

Strawberry Letter 22