BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, December 6, 2011

lambat atau cepat, cinta itu pasti akan datang





" cepat atau lambat, cinta itu pasti akan datang dengan izin ALLAH "

Kata-kata ini aku pegang dari dulu hingga kini, dan akhirnya kesabaran itu pasti akan menjanjikan seribu kemanisan dan sesungguhnya aku bersyukur pada-Mu Ya ALLAH.

Kengkadang aku memikirkan apa yang terjadi semuanya dengan izin ALLAH, dan aku berterima kasih pada insan yang aku tak tau nak gelar kan apa padanya, mungkin saja memang benar aku memang kemaruk plus angau samanya dari dulu sampai lah sekarang. Dia lah lelaki yang aku kejar sampai sekarang.

Insan dan lelaki yang pernah aku jatuh cinta since aku jejak kaki aku di U Shah Alam, aku memang panasaran. Dia adalah classmate aku. Lelaki yang aku ingin dekati pertama kali aku berada di U Shah Alam hingga kini, aku tak putus asa dan aku tak pernah jemu, walaupun kengkadang kengkawan aku kater aku nie sangat lah desperado ngan mamat nie, tapi aku sentiasa booo layan aper sajer yang mau mereka bilang.

Akhirnya, kau membuat aku tersenyum pada hari ini.

Ya ALLAH, syukur dan terima kaseh.

namamu NRBK,
Aku tak pernah lupa akan kau tapi kau mungkin saja udah lupakan aku, adakah kau single n available ketika aku keluar berdua menompang kereta kau untuk ke PJ. Aku teringin sekali berbicara dan bersembang ngan kau. Sangat aku kangan walaupon aku bertepuk sebelah tangan, andainya engkau terbaca coretan aku ini, janganlah aku dibenci dan dihina serta dicaci. Aku tau kedudukan kita umpama enggang dan pipit, aku pipit dan kau enggang dan mana mungkin boleh terbang sekali. Tapi aku harap disaat ini dan ketika ini kita boleh berkawan seperti kawan-kawan classmate yang lain. Ya ALLAH, aku sangat kangan nak bersembang ngan NRBK tapi apa-apa pun aku bersyukur kerna Engkau gerakkan hati NRBK untuk add aku di FB nya, itu pun sudah satu rahmat bagi aku diterima sebagai kawan. Akhirnya lembut juga hati kau pada aku, NRBK. Terima kaseh NRBK.






1 comment:

Anonymous said...

suka betoi aku baca coretan dan madah dari hati

Strawberry Letter 22