BFF Nora Elliesha - Akon, Kofi & Colby

"SAAT TERAKHIR"

"SAAT TERAKHIR" tak pernah terpikir olehku tak sedikit pun ku menyangka kau akan pergi tinggalkan ku sendiri begitu sulit ku menyangkal begitu sakit ku rasakan kau akan pergi tinggalkan ku sendiri di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan kasih sayang kamu begitu dalam sungguh ku tak sanggup ini terjadi karna ku sangat cinta ini lah saat terakhirku melihat kamu jatuh air mataku menangis pilu hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih satu jam saja ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup satu jam saja ku telah bisa sayangi kamu di hatiku namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup di nantiku

Tuesday, November 22, 2011

Garuda Menangis....


Jam tepat pukul 9.30 pagi waktu Malaysia, dan sudah 9 jam yang lalu aku menunggu dengan penuh debaran. Siapakah layaknya bergelar juara dan meraih ibu segala emas. Adakah Garuda ( team yang aku suka dan perjuangkan kemenangannya..) atau adakah Harimau Malaya ?

Dan benarlah sesungguhnya hanya ALLAH Yang Maha Mengetahui akan segala perkara ghaib dan nyata. Dan sudah tertulis bahawasanya Harimau Malaya yang layak menang dan nasib kemenangan memang benar-benar menyebelahi Harimau Malaya..

Keputusan 5-4 bukanlah satu keputusan yang boleh aku terima dek akal yang kurang ilmu pengetahuan tentang bola...

Dan aku bagi fan Garuda, aku berkabung kesedihan hari ini 22 november 2011...

Biarlah Garuda menangis untuk hari ini dan INSYAALLAH, akan tiba satu hari pasti Garuda akan bangkit memperjuangkan hak dan kemenangan...

Satu perkara yang aku benci adalah janganlah menghina dan mengutuk kerana kita ini semua adalah sama, dan apa salah orang-orang Indonesia pada kalian sehinggakan mengatakan ' Malam Ini Indon Menangis!... Garuda Sudah Jadi Gagak '

Apakah maksud kalian hingga sanggup mengatakan ' Garuda Sudah Jadi Gagak ' ?

Biarlah mereka dengan kata-kata mereka, akan tetapi aku fan setia Garuda. " Ayuh Garuda kita bangkit , jangan ditangisi kekalahan tetapi tersenyumlah bangga kerna Harimau Malaya menang cuma kerna nasib bukan kerna kehebatan diranjang padang bola...ayuh Garuda bangun, wakeup wakeup udah morning lovely "

Aku fan Garuda dan Honey fan Harimau Malaya. Honey selalu ngomong pada aku yang aku nie no sentimental value tapi apa aku peduli, diri aku dan aku punya suka lah nak sokong fan Garuda dan Honey kau tue yang lupa daratan sebenarnya....bukan aku!

p/s: aku fan Garuda tapi tak ada satu pun klon Akon cuma warna kulit saja yang sama tapi rupa paras dan bentuk badan macho takder satu pun sama seperti Akon. Bila lah agaknya klon Akon aku nie nak masuk team bola yang layak sebenar-benarnya. Aku tunggu janji kerajaan Malaysia dan FAM untuk serap klon Akon untuk tahun 2012 dan aku pun membilang hari demi hari...

TAMAT SUDAH EDISI GARUDA DAN AKU MENANGIS, 21.11.2011

1 comment:

Anonymous said...

tensen aku, FB asi citer pasai HM jer. stress aku

Strawberry Letter 22